وبلاگ

مه پاش پودری

مه پاش پودری

مه پاش ها مدل ها و اقسام مختلفی دارند و آن ها را به نام های متفاوت و متنوعی می شناسند، از تشابه فن و پنکه مه پاش گرفته تا مه پاش های پرفشار و کم فشار و مه پاش های نازلی؛ مه پاش پودری نیز یکی از همین اسامی متفاوت برای دستگاه های مه پاش می باشد.

مه پاش پودری بیشتر به نازل هایی اطلاق می شود که آب را به طور کامل پودر کرده و در هوا پراکنده می کنند و به نوعی، یکی از انواع نازل مه پاش به حساب می آید. در این نوشته به معرفی نازل مه پاش پودری و ویژگی های آن می پردازیم.

همچنین لازم به ذکر است که اگر شما عزیزان تمایل به تهیه و خرید نازل مه پاش پودری را دارید می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از مه پاش صنعت تهیه کنید؛ همچنین شما عزیزان با خرید این محصول می‌توانید نصب و نگهداری مه پاش پودری هم به ما بسپارید؛‌ تیم مه پاش صنعت به پشتوانه سال‌ها تجربه در امر فروش، نصب و نگهداری مه پاش صنعت می‌تواند بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت برای شما عزیزان تضمین کند؛‌ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۹۴۶۹۰۶۴۹ در ارتباط باشید.

نحوه عملکرد نازل مه پاش پودری

نحوه عملکرد نازل مه پاش پودری

این نوع نازل ها وظیفه مشخصی به عهده دارند و آن نیز به وجود آوردن ذرات بسیار ریز آب به صورت مه می باشد. نازل های پودری آب را از طریق شلنگ و پمپ مه پاش دریافت کرده و آن را به صورت قطراتی با اندازه های میکرونی در می آورند و در محیط اطراف پراکنده می کنند. این ذرات آب به دلیل ریز بودن بیش از حد، به سرعت در هوا تبخیر شده و هم رطوبت هوا را افزایش می دهند، هم از طریق خاصیت تبخیر آب، موجب کاهش دمای هوا (حتی تا 10 درجه سانتی گراد) می گردند.

انواع مه پاش پودری

نازل های پودری در سه نوع مختلف ساخته و عرضه می شوند:

1- نازل پودری پلاستیکی

نازل پودری پلاستیکی

این نوع نازل ها ارزان ترین و اقتصادی ترین نازل های مه پاش هستند. نازل های پلاستیکی مخصوص فشار آب بسیار کم می باشند و قابلیت آن ها در پودر کردن ذرات آب چندان بالا نیست. این نوع نازل ها بیشتر برای استفاده در مه پاش های کشاورزی مفید هستند و معمولا عمر بالایی ندارند. میزان فشاری که نازل های پودری پلاستیکی می توانند تحمل کنند، در حدود 2 تا 4 بار می باشد.

نازل پودری برنجی

2- نازل پودری برنجی

نازل های برنجی مخصوص فشار های متوسط آب (از 10 تا 20 بار) می باشند و برای محیط های مختلفی کاربرد دارند. این نوع نازل ها به مراتب دیرتر خراب شده و عمر بالاتری نسبت به نمونه های پلاستیکی خود دارند. نازل های پودری برنجی به عنوان مه پاش رستوران، کافه و تالار های مختلف استفاده شده و جزو پرکاربردترین انواع مه پاش پودری به حساب می آیند. این نوع نازل ها مخصوص استفاده در مه پاش های خانگی و نیمه صنعتی هستند.

3- نازل پودری استیل

نازل پودری استیل

نازل های استیل بهترین نوع نازل ها می باشند و کاربرد آن ها مختص مه پاش های پرفشار است. این نوع نازل ها می توانند فشار آب 70 باری را نیز تحمل کرده و مختص استفاده به عنوان نازل مه پاش صنعتی می باشند. علاوه بر جنس محکم تر، قابلیت پودر کردن ذرات آب نیز در این نوع مه پاش ها به مراتب بالاتر بوده و می توانند محیط اطراف خود را به شدت خنک و مطبوع کنند.

مه پاش های پودری آب را در چه حد پودر می کنند؟

مه پاش های پودری آب را در چه حد پودر می کنند؟

این موضوع به نوع نازل ها بستگی دارد. نازل های مختلف مه پاش می توانند آب را از 10 تا 100 میکرون ریز کرده و به محیط اطراف بپاشند. در واقع، بر اساس میزان ریز کردن ذرات آب، نازل های پودری به 8 دسته مختلف تقسیم می شوند؛ نازل های 10، 20، 30، 40، 50، 70، 80 و 100 میکرونی.

کاربرد های مه پاش پودری

کاربرد های مه پاش پودری

مه پاش های پودری کاربرد های فراوانی دارند. از کاربرد در محیط های کوچک و خانگی تا محیط های بزرگ صنعتی، به طور وسیعی از این نوع مه پاش ها استفاده می شود. مه پاش ها امروز هم یک کارکرد تجاری دارند و هم یک کارکرد صنعتی؛ کارکرد تجاری آن ها مختص جلب مشتریان در محیط های مانند مغازه، کافه، رستوران ها و تالار ها است و کارکرد تجاری آن ها نیز به قابلیت آن ها برای استفاده در گلخانه، سالن قارچ، گاوداری ها، مرغداری ها و دامداری ها  برمی گردد.

مه پاش های پودری چند نازله

مه پاش های پودری چند نازله

از لحاظ تعداد نازل ها، مه پاش های پودری می توانند انواع مختلفی داشته باشند. برخی از مه پاش های پودری تک نازله هستند اما انواع 2 یا 4 نازله آن ها نیز وجود دارد. مه پاش های 4 نازله و 2 نازله معمولا مخصوص استفاده در محیط های کشاورزی و آبیاری می باشند و در محیط های تجاری تر، بیشتر از مه پا های تک نازله استفاده می شود.

قیمت مه پاش پودری چقدر است؟

قیمت مه پاش پودری چقدر است؟

اگر در رابطه با نازل مه پاش پودری صحبت شود، قیمت این نازل ها بسته به نوع نازل و جنس آن، از 10 هزار تومان تا 70 هزار تومان متغیر است. بدیهی است که نازل های کم فشار قیمت پایین تری داشته و نازل های مه پاش صنعتی دارای قیمت بیشتری می باشند. انتخاب نازل مناسب مه پاش به نوع استفاده شما بستگی دارد و برای اطلاع از این موضوع می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

برای خرید مه پاش پودری چه باید کرد؟

برای خرید مه پاش پودری چه باید کرد؟

اگر قصد خرید نازل مه پاش پودری را دارید، فقط کافی است با شماره تماس های 09194690649 یا شماره 02177331007 تماس بگیرید. کارشناسان ما در مه پاش صنعت این آمادگی را دارند تا بهترین نمونه های مه پاش صنعتی و نیمه صنعتی را به شما معرفی کرده و با توجه به نوع نیازی که دارید، مشاوره کامل خرید مه پاش را در اختیار شما قرار دهند.

سخن پایانی

در این نوشته درباره مه پاش پودری و ویژگی های آن نکاتی را بیان کردیم. مه پاش های پودری نازل هایی هستند که برای استفاده در محیط های تجاری، خانگی و صنعتی به کار می روند و امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج می باشد. امیدواریم این نوشته مورد توجهتان واقع شده باشد. اگر در رابطه با نکات مطرح شده سوالی دارید، لطفا با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.