share:

امتیاز محصول:

مه پاش رستورانی

پایه قیمت :

12.500.000 تومان

تخفیف ویژه روی خرید نهایی

برای استعلام قیمت و موجودی با شماره 09194690649 تماس بگیرید.

نحوه ارسال با توجه به جنس و تعداد کالا، با کمترین هزینه و سریع ترین روش (ضمن حفظ سلامت محصول) با مشتری هماهنگ می شود.

مه پاش رستوران

رستوران ها و تالار های دارای فضای باز و دارای آلاچیق در فصل تابستان یا بهار گرم می شوند و خنک کردن این محیط های باز و بزرگ با کولر یا پنکه هیچ فایده ایی ندارد. اما استفاده از یک مه پاش صنعتی به راحتی می توانید با قیمت مناسب و مصرف بهینه کلیه این محیط را به راحتی خنک کنید. البته این امر باعث ایجاد جلوه های ویژه و زیبای محیط کارتان هم خواهد شد. خرید مه پاش رستوران نیازمند آگاهی و اطلاعات کافی در این زمینه است که ما در این بخش توضیحات خوبی برایتان فراهم کرده اییم.

مه پاش رستورانی چیست و چگونه کار می کند؟

مه پاش یا مه ساز ، یک نوع سیستم رطوبت ساز و تلطیف کننده هوا است. این سیستم نیازمند یک پمپ صنعتی بالای 110 بار ، شیلنگ توزیع و پخش آب می باشد.

آب ، توسط پمپ به سمت شیلنگ پمپاژ می شود و توسط نازل هایی که روی شیلنگ قراردارد طی یک فرایند فیزیکی ، در محیط و محوطه به صورت پودر و ذرات ریز آب که شباهت بسیاری به فضای مه آلود دارد پخش می شود. البته به هیچ وجه محیط توسط این مه خیس نمی شود و سریعات با تبخیر در هوا فضا را خنک می کند.

مه پاش رستورانی چیست؟ و چگونه کار می کند؟
جهت دریافت مشاوره باما تماس بگیرید
یا ما با شما تماس خواهیم گرفت

اجزای تشکیل دهنده مه پاش

مزایای استفاده از مه پاش رستورانی

گرما را کاهش می دهد

زیبایی و جلوه های ویژه

دفع بوی نامطبوع

حشرات را دفع می کند

چطور یک مه پاش رستورانی خوب خرید کنیم؟

چطور یک مه پاش رستورانی خوب خرید کنیم؟

خرید مه پاش رستورانی نیازمند داشتن اطلاعات تخصصی است زیرا این مورد در دسته مه پاش صنعتی قرار دارد  و اگر در خریدتان مواردی که خواهیم گفت را رعایت نکنید، بدون شک با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. پس حتما قبل خرید مه پاش از یک متخصص در این حوزه مشاوره تخصصی دریافت کنید تا با علم و آگاهی کامل خریدتان را انجام دهید. 

عملکرد مه پاش های رستورانی

عملکرد این دستگاه مانند مه پاش کافه است. فشار آب داخل توسط پمپ افزایش می یابد و از طریق شیلنگ ها به نازل ها می رسد و درنهایت توسط نازل ها که در آنها سوراخ های بسیار ریزی تعبیه شده است به ذرات ریز و پودری شکل تبدیل می گردد.

ذرات پودری شکل آب ، حرارت و گرمای محیط را به خود جذب می کنند و درنتیجه تبدیل به بخار آب می گردند.این امر باعث می گردد که از خیس شدن افراد و محیط و خصوصا کف سطح محیط جلوگیری شود. منفذهای نازل ها در مه پاش رستورانی از زیر 30 میکرون شروع می شوند.

در انتخاب نازل مه پاش باید دقت نمود ، با توجه به کاربری موجود می توان از نازل های ریزتر یا بزرگ‌تر استفاده نمود.

باید به‌طورکلی اینگونه گفت که هر نازلی متناسب با محیط ، دما ، میزان رطوبت و بعضی موارد دیگر درنظر گرفته شود ، چون اگر قطرات حاصل خیلی درشت باشند باعث خیس شدن افراد و محیط می گردند یا اگر خیلی ریز باشند درحین پایین آمدن از نازل ، کاملا تبخیر شده و هیچ تاثیری در کاهش دما ندارند.

بدین جهت چنانچه قبل از هر اقدامی محیط مورد نظرتان توسط یک کارشناس بررسی گردد نتیجه مفید خواهد شد

در رستوران ها ازچه نوع سیستم مه پاش استفاده می شود ؟

مه پاش های رستورانی عموما از مدل نازلی استفاده می گردد . در فصول گرم سال ، با شلوغ شدن فضای رستوران ، رفت و آمد مشتریان و ایجاد گرما به جهت انجام پخت و پز ، دمای رستوران افزایش پیدا می نماید .

بدین جهت نیاز به ایجاد سرمایش درکنار رفع خشک شدن هوا در محیط رستوران الزامی است . درضمن درکنار موارد فوق ایجاد فضای مه آلود جلوه و زیبایی خاصی را بوجود می آورد . همین لطافت و زیبایی را می توان توسط نصب دستگاه مه پاش خانگی ، در زیر تابلو های مغازه ها و مخصوصا فروشگاه هایی که اقدام به پذیرایی مشتریان خود در محیط باز روبروی مغازه ی خود می نمایند بوجود آورد . از دیگر مزیت های مه پاش های رستورانی ازبین بردن بوهای نامطبوع و حشرات مزاحم می باشد .

مه پاش فودکورت ها

این دستگاه ها وسیله ای هستند که در فودکورت ها مورد استفاده قرار می گیرند این مه ساز فودکورت ها بیشتر در فصل گرما مورد استفاده قرار می گیرند

به این گونه که این مه پاش ها ذرات آب را پودر می کنند و آن را به اطرف می پاشند و باعث می شوند که دمای گرم محیط کاهش پیدا کند و محیط را خنک نگه می دارند. این مه پاش صنعتی علاوه بر اینکه باعث خنکی محیط در فصل گرما می شوند در فصل زمستان نیز خشکی محیط را از بین می برند.

این سیستم ها بیشتر در فودکورت‌ها که دارای بخش‌های مختلفی هستند از جمله رستوران، بستنی فروشی‌ها، غذا فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر این مناطق در جاهای دیگر از جمله مرغ داری‌ها، برای آبیاری در کشاورزی، کارخانجات و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

در بستنی فروشی فودکورت‌ها برای این که محیط را خنک نگه دارند و به ماندگاری بستنی ها در هوای گرم کمک کند مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین این مه پاش فودکورت ها در بستنی فروشی‌ها باعث می‌شوند که انرژی کمتری برای خنک سازی بستنی‌ها مصرف شود.

اجزای تشکیل دهنده ی مه پاش فودکورت‌ها

1- این مه پاش فودکورت دارای یک عدد مپ پیستون با فشار بالا می‌باشد.

2- دارای یک عدد شیر برای تنظیم فشار برای تنظیم کردن فشارهای ورودی به سیستم

3- دارای یکسری شیلنگ‌های فشار که در انواع شیلنگ‌های لاستیکی، شیلنگ‌های پلی‌آمیدی هستند که برای رساندن آب به پخش کننده‌های آب می‌باشند.

4- جنس مه ساز فودکورت‌ از برنج، استیل، سرامیک می‌باشد.

5- مه ساز فودکورت دارای یکسری سیستم‌های کنترلی که شامل سنسورهای رطوبت تعبیه شده در این دستگاه و همچنین تایمرها برای تنظیم زمان روشن و خاموش شدن این دستگاه می‌باشد.

اجزای تشکیل دهنده ی مه پاش فودکورت‌ها

نصب مه پاش فودکورت ها

نصب این دستگاه ها با توجه به اینکه در کدام قسمت فودکوردها نصب خواهد شد متفاوت می‌باشد. علت این تفاوت در نصب رطوبت ساز فودکورت ها می تواند به تعداد و نوع دستگاه‌هایی که در این مه پاش تعبیه شده است بستگی داشته باشد.

متخصصان نصب پنکه مه پاش سعی بر این داشته‌اند که زیبایی محیط فودکورت‌ها را نیز در نظر داشته باشند و سعی کرده اند که مه ساز را در بهترین وضعیت ممکن در این فودکورت‌ها نصب کنند. در کل هدف از نصب این مه ساز خنک سازی محیط می‌باشد.

نکاتی که باید در استفاده از مه پاش فودکورت ها رعایت شوند

1- باید دقت کافی در زمینه ی تامین انرژی و آب کافی برای این دستگاه داشته باشیم که بتواند بدون مشکل محیط را خنک سازد و در صورت لازم محیط را مرطوب نماید.

2- قبل از استفاده از این سیستم باید از نحوه ی عملکرد این دستگاه اطلاعات کامل داشته باشیم.

3-  توجه داشته باشید که فشار این سیستم را کنترل نمایید هرچه سوراخ این مه ساز بزرگتر باشد فشار خروجی نیز بیشتر خواهد بود به این علت که فشار ورود آب به این ناحیه زیاد خواهد بود.

محصولات مرتبط