پنکه مه پاش

پنکه مه پاش نه تنها در کاهش دما در فضاهای بیرونی مؤثر است، بلکه می تواند با مصرف برق بسیار اندک ، تغییرات دمای قابل توجهی ایجاد کند. همچنین مهم ترین مزیت این نوع پنکه وجود مخزن آب پرتابل است که می توانید در هر مکانی، آن را بدون استفاده از لوله کشی آب راه‌اندازی کنید. خاطر نشان کنیم که حتی می توانید پنکه را بدون روشن کردن بخش مه پاش آن نیز استفاده کنید.

طرز کار پنکه مه پاش

پنکه های مه ساز به دلیل قابلیت جابجایی و راه‌اندازی ساده بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. عملکرد پنکه های رطوبت ساز به این صورت است که ابتدا آب موجود در مخزن زیری پنکه با کانال کشی به سمت صفحه روبروی پره های پنکه و اتصال آن به نازل های زیر 10 الی 50 میکرون باعث می شود که تولید مه توسط آن انجام شود و بعد از آن با سرعت فن پنکه این مه در محیط پخش گردد. حدود پاشش این مه در محیط اطراف با توجه به مدل دستگاه ها متفاوت است.

مکان های مناسب برای استفاده از پنکه مه پاش

پنکه مه پاش مناسب چه مکان هایی است؟

7 مزیت مهم پنکه رطوبت ساز چیست؟

قیمت مناسب

کاهش دمای سریع

قابل حمل بودن

حرکت 360 درجه

کنترل رطوبت

سرعت سه حالته

بدون سر و صدا

مخزن آب پنکه رطوبت ساز

مخزن آب مه ساز در بخش پایینی بدنه، درنظرگرفته شده و به آسانی قابل جداسازی و پر کردن میباشد. به کمک پایه چرخ دار پنکه، میتوانید به سادگی پنکه را به هر مکان دلخواه جابجا کنید، با به کارگیری از دستگاه کنترل از دور نیز می توانید حتی با داشتن فاصله از وسیله، تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید.

ضمنا از پنکه های مه پاش خانگی میتوان با افزودن مواد معطر و خوشبو، تحت عنوان دستگاه تهویه معطر برای خوشبو کردن محیط اطراف نیز استفاده نمود. همینطور بعضی از این دستگاه ها، مجهز به سامانه دفع حشره های موذی و یون ساز بوده که نشاط و آرامش شما را تضمین خواهد نمود.

شایان ذکر است که شرکت مه پاش صنعت خدمات تعمیرات مه پاش را نیز انجام می دهد و در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه خریداری شده، می توانید از این خدمات استفاده نمایید.

مخزن آب پنکه رطوبت ساز​

نکات مهم خرید پنکه مه پاش

نکات مهم خرید پنکه مه پاش​

نکته مهمی که باید قبل از خریدتان به آن توجه داشته باشید متراژ محیطی است که قصد دارید آن را خنک کنید. و با توجه مسیر خنک سازی محیط، نوع تک حالته یا چند حالته آن را انتخاب کنید. برای مثال اگر پنکه مه پاش را برای یک محیط کوچک 20 متری می خواهید، رطوبت ساز آویزی برای شما کفایت می کند. اما اگر محیط شما یک محیط بزرگ 400 متری است، باید از مدل ST-RE45 استفاده نمایید.

مورد دیگری که می تواند در انتخاب پنکه مه پاش برای شما موثر باشد، حجم مخزن مه پاش است. اگر داشتن یک مخزن بزرگ برای شما اهمیت دارد، می توانید از مدل های تشریفاتی استفاده کنید.

همچنین پنکه های مه پاش از منظر میزان مصرف برق نیز تفاوت های واضحی با یکدیگر دارند. مدل ST-RE45 پرمصرف ترین مدل پنکه مه پاش می باشد؛ در حالی که رطوبت ساز آویزی از همه مدل ها کم مصرف تر است.

جهت دریافت مشاوره باما تماس بگیرید
یا ما با شما تماس خواهیم گرفت
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه