:share

دسته:

امتیاز محصول:

مه پاش روف گاردن

پایه قیمت :

تخفیف ویژه روی خرید نهایی

برای استعلام قیمت و موجودی با شماره 09194690649 تماس بگیرید.

نحوه ارسال با توجه به جنس و تعداد کالا، با کمترین هزینه و سریع ترین روش (ضمن حفظ سلامت محصول) با مشتری هماهنگ می شود.

اگر نگاهی به شهرهای بزرگ بیندازید، متوجه می شوید که بیشتر ساختمان ها به شکل آپارتمانی ساخته شده اند. در این شرایط که افراد حیاط ندارند، می توانند برای هوا خوردن و گذراندن اوقات فراغت خود، از روف گاردن استفاده کنند. با این حال، روف گاردن نیز مشکلاتی دارد. برای مثال، خنک کردن این محیط در فصل تابستان یک چالش بزرگ است. با این حال، استفاده از مه پاش روف گاردن می تواند کمک بسیار زیادی در برطرف کردن این مشکل کند.

البته روش های دیگری نیز برای خنک کردن روف گاردن وجود دارند که بهترین و منطقی ترین آنها، استفاده از همین سیستم مه پاش است. چرا که این سیستم مزایای بسیار زیادی دارد و برخلاف روش های سنتی، می توان از آن برای خنک کردن فضای باز استفاده کرد. اگر شما هم یک روف گاردن دارید و به دنبال یک سیستم مناسب برای خنک کردن هوای آن می گردید، تا پایان همراه ما باشید تا بدانید که چرا استفاده از مه پاش تا این حد برای روف گاردن مناسب است.

مه پاش روف گاردن چیست؟

مه پاش روف گاردن در واقع دستگاهی است که با تبدیل کردن قطرات درشت آب به ذرات بسیار ریز به شکل بخار و مه در فضای روف گاردن، به خنک کردن هوا کمک می کند. نکتۀ مثبت درباره استفاده از مه پاش در روف گاردن این است که علاوه بر خنک کردن هوا، می تواند به آبیاری گیاهان کوچک موجود در این مکان نیز کمک کند. پس می توان گفت که شما می توانید با استفاده از این دستگاه، با یک تیر دو نشان بزنید.

روش های قدیمی برای خنک کردن فضای باز، محدودیت های بسیار زیادی دارند و نمی توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند. این در حالی است که سیستم های مه پاش به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، می توانند به بهترین شکل ممکن یک فضای باز مانند روف گاردن را خنک کنند. این موضوع در فصل های گرم سال که هوا خیلی گرم می شود و نمی توان بدون سیستم خنک کننده در روف گاردن ماند، اهمیت بیشتری دارد.

مزایای استفاده از مه پاش روف گاردن

علاوه بر عملکرد و راندمان بسیار بالا، استفاده از مه پاش روف گاردن نسبت به روش های قدیمی مزایای دیگری نیز دارد. این مزایا باعث شده اند که هزینه افراد برای خنک کردن روف گاردن با استفاده از مه پاش خیلی کمتر شود. در ادامه، برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این سیستم را نام برده و توضیح مختصری درباره هر یک ارائه می دهیم.

  • خنک کردن سریع محیط: زمانی که ذرات مه و بخار از مه پاش خارج و وارد روف گاردن می شوند، به خاطر داشتن اندازه بسیار ریز، خیلی سریع به مولکول های گرما چسبیده و آنها را بخار می کنند. با بخار شدن هوای گرم و منتشر شدن ذرات مه خنک، هوای روف گاردن تا حد خیلی زیادی خنک می شود.
  • آبیاری گیاهان روف گاردن به شکل یکنواخت: گفتیم که شما می توانید از مه پاش روف گاردن برای آبیاری گیاهان و گل های این منطقه استفاده کنید. نکته مثبت درباره استفاده از این روش این است که به شکل کاملاً یکنواخت، تمام گیاهان را آبیاری می کند و باعث نمی شود که مثلاً به گیاهی بیش از اندازه آب برسد و یا آب کافی به یک گیاه نرسد.
  • صرفه جویی در هزینه ها: ممکن است خیلی از افراد فکر کنند که مه پاش آب خیلی زیادی مصرف می کند. این در حالی است که میزان مصرف آب در سیستم مه پاش نسبت به روش های سنتی مانند آبیاری با دست، فوق العاده کمتر است. همچنین سیستم مه پاش نسبت به روش های قدیمی برای خنک کردن محیط، انرژی کمتری مصرف می کند و تمام این موارد، باعث کاهش هزینه های شما برای خنک کردن روف گاردن در هوای گرم می شوند.

بهترین مدل مه پاش روف برای گاردن

شما باید با توجه به متراژ و محیط روف گاردن خود، از مدل مناسب مه پاش برای خنک کردن آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در منطقه جغرافیایی گرم و خشکی زندگی می کنید، باید از مه پاش های بسیار با کیفیت و در عین حال، قوی استفاده کنید تا بتوانند پاسخگوی متراژ زیاد روف گاردن شما باشد.

با این حال، اگر فقط بخش کوچکی از پشت بام خانه خود را به روف گاردن تبدیل کرده اید و متراژ زیادی ندارد، می توانید از مه پاش های ساده تر استفاده کنید. در این شرایط، می توانید از پک نازل مه پاش نیمه صنعتی با پایه تایوانی استفاده کرده و هوای خنک را در سراسر قسمت های روف گاردن پخش کنید.

به طور کلی، استفاده از مه پاش نازلی بهترین گزینه برای خنک کردن روف گاردن محسوب می شود. چراکه این سیستم می تواند به شکل کاملاً یکنواخت، همه قسمت های روف گاردن را خنک کند و به هیچ عنوان باعث خیس شدن محیط نخواهد شد. پس اگر خواستید برای چند ساعت در روف گاردن خود بنشینید و اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانید، لازم نیست که نگران خیس شدن خود یا محیط به خاطر مه پاش باشید.

انواع نصب مه پاش در روف گاردن

نحوه نصب مه پاش روف گاردن بسیار راحت است و شما می توانید با پرسیدن سوالات خود از کارشناسان مه پاش صنعت، خیلی راحت آن را در مکان مورد نظر خود در روف گاردن نصب کنید. با این حال، روش نصب این سیستم در روف گاردن به دو شکل ثابت و قابل حمل انجام می شود. در ادامه، توضیح مختصری از این روش ها ارائه می دهیم تا بهتر متوجه شوید که کدام یک برای شما مناسب تر هستند.

نصب مه پاش روف گاردن با روش ثابت

همان طور که از نام آن هم مشخص است، شما در این روش باید مه پاش را به گونه ای نصب کنید که به هیچ عنوان جابجا نشود و تا زمانی که به آن نیاز دارید، در مکانی که نصب کرده اید، قرار می گیرد. به این منظور، بهتر است در ابتدا مکان مورد نظر خود را به طور کامل بررسی کنید و مطمئن شوید که آیا این محیط گزینه مناسبی برای نصب ثابت مه پاش است یا خیر. در صورت نیاز، می توانید تعداد نازل ها را کم یا زیاد کنید.

بعد از تعیین مکان و مشخص کردن تعداد نازل ها، آن را با استفاده از بست لوله به دیوار نصب نمایید. پس از این که خطوط آب را به مه پاش وصل کردید، می توانید از سیستم مه پاش استفاده کنید. البته بهتر است در ابتدا آن را تست کنید و اگر مشکلی نداشت، کار را با آن آغاز کنید.

مه پاش روف گاردن از طریق روش قابل حمل

زمانی که شما از طریق این روش مه پاش را در روف گاردن نصب می کنید، می توانید خیلی راحت آن را جابجا نمایید. به منظور استفاده از این روش، باید در مرحله اول برای خرید مه پاش قابل حمل اقدام کنید. چرا که این مه پاش با نمونه های قبلی فرق دارد. در قدم بعدی، به یک پمپ آب با فشار قوی نیاز دارید تا بتواند آب مورد نیاز مه پاش را تامین کند.

اکنون باید مشخص کنید که می خواهید مه پاش را در چه ناحیه ای از روف گاردن بگذارید. آخرین کاری که باید انجام دهید، این است که لوله های آب ورودی را به مه پاش وصل کرده و بعد از تست کردن، برای استفاده نهایی آماده شوید.

نکات مهم مه پاش در روف گاردن

مهم ترین نکته موقع استفاده از مه پاش در روف گاردن این است که حتماً از نظر کارشناسان حرفه ای آگاه شوید و به هیچ عنوان به صورت خودسرانه از این دستگاه استفاده نکنید. چرا که ممکن است بسته به متراژ و شرایط محیطی روف گاردن شما، به مه پاش های خاصی برای خنک کردن هوای این مکان نیاز داشته باشید. از دیگر نکات مهم موقع استفاده از مه پاش گاردن که باید مدنظر قرار دهید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای راحتی کار خود، می توانید از مه پاش تایمردار استفاده کنید. این مه پاش باعث می شود که شما بتوانید خیلی راحت مشخص کنید که چه زمانی روشن و چه زمانی خاموش شود و لازم نیست تنظیمات را مدام به صورت دستی اعمال کنید.
  • اگر خواستید در فصل سرما برای آبیاری گیاهان روف گاردن از مه پاش استفاده کنید، مه پاش کم فشار را انتخاب نمایید. با این حال، برای خنک کردن هوا در فصل گرما، استفاده از مه پاش پرفشار گزینه مناسب تری است.
  • اگر در فصل سرما به مه پاش نیازی نداشتید، بهتر است آن را جمع کنید و یا پوشش مناسبی روی آن قرار دهید تا در برابر سرما مشکلی برای مه پاش به وجود نیاید.

خرید مه پاش روف گاردن از مه پاش صنعت

برای خرید مه پاش روف گاردن با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، تنها کافی است که با کارشناسان ما در مه پاش صنعت تماس بگیرید. در مه پاش صنعت انواع مه پاش های روف گاردن با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای کامل تولید شده اند و به شما کمک می کنند تا بتوانید هوای خنک را در تمام قسمت های روف گاردن خود منتقل کنید. تنها کافی است که درباره مساحت و شرایط جغرافیایی روف گاردن با کارشناسان مه پاش صنعت صحبت کرده و بعد از گرفتن مشاوره های لازم، محصول مورد نظر خود را بخرید.

محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مه پاش روف گاردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *