share:

امتیاز محصول:

مه پاش خانگی

پایه قیمت :

120.000 تومان

تخفیف ویژه روی خرید نهایی

برای استعلام قیمت و موجودی با شماره 09194690649 تماس بگیرید.

نحوه ارسال با توجه به جنس و تعداد کالا، با کمترین هزینه و سریع ترین روش (ضمن حفظ سلامت محصول) با مشتری هماهنگ می شود.

خرید دستگاه مه پاش خانگی

اگر شما هم علاقمند هستید تا فضای باز خانه ، ویلا یا آپاراتمان خود را در روزهای گرم تابستان خنک کنید و از نشستن در فضای باز در اوج گرما لذت کافی را ببرید؛ سیستم مه پاش خانگی را انتخاب کنید چون هم ارزان است و هم راه اندازی بسیار ساده ایی دارد.

در ادامه به توضیح انواع این سیستم ها خواهیم پرداخت و اجزای تشکیل دهنده آن را معرفی خواهیم کرد. همچنین 4 پکیج مه پاش خانگی که از پرفروشترین محصولات این مجموعه است را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

سیستم مه پاش خانگی چیست؟

سیستم مه پاش خانگی دستگاهی کارآمد و بسیار کمک‌کننده است که برای مرطوب نگه‌داشتن هوای محیط‌های کوچک مثل خانه استفاده می‌شود. مه پاش خانگی تکنولوژی جدیدی است که در چند سال اخیر به دنیای لوازم‌خانگی قدم نهاده و از جدیدترین سیستم‌های مه پاشی است که اخیراً موردتوجه عموم قرار گرفته است. این دستگاه به این صورت عمل می‌کند که با سردکردن و خنک نمودن آب، هوای محیط پیرامون خود را مرطوب و خنک نگه می‌دارد.

اگر قصد خرید انواع پنکه مه پاش را دارید، به مه پاش صنعت مراجعه کنید.

برخی از این دستگاه‌های مه پاش بدون اینکه به برق و سیم‌کشی نیاز باشد کار می‌کنند. در این مدل از مه پاش ها کافی است شیر آب یا شلنگ را به مه پاش خود وصل کنید دستگاه به‌صورت خودکار فعال شده و شروع به پاشش آب می‌کند.
عملکرد مه پاش خانگی این صورت است که با کمک سوراخ‌های ریزی که روی سیستم قرار گرفته است پودر شدن آب و پاشش آن صورت می‌گیرد.

نحوه کارکرد سیستم مه پاش خانگی

مه پاش خانگی دستگاهی است کارآمد که جریان آب را به شکل پودر در محیط خانه یا محل کار پخش می‌کند و به تأمین رطوبت و تهویه محیط کمک بسیار زیادی می‌کند. دستگاه مه پاش خانگی به این صورت عمل می‌کند که به‌وسیله خنک‌کردن آبی که داخل آن قرار دارد و پخش آب به‌صورت ریز و پودر در محیط رطوبت و دمای هوا را تنظیم می‌کند.

آشنایی بیشتر و خرید انواع مه پاش مرغداری – مه پاش صنعت

برخی از این دستگاه‌های مه پاش بدون اینکه به برق و سیم‌کشی نیاز باشد کار می‌کنند. در این مدل از مه پاش ها کافی است شیر آب یا شلنگ را به مه پاش خود وصل کنید دستگاه به‌صورت خودکار فعال شده و شروع به پاشش آب می‌کند.
عملکرد مه پاش خانگی این صورت است که با کمک سوراخ‌های ریزی که روی سیستم قرار گرفته است پودر شدن آب و پاشش آن صورت می‌گیرد.

نحوه کارکرد سیستم مه پاش خانگی

دستگاه مه پاش خانگی به دو بخش تقسیم می شود

مه پاش خانگی بدون پمپ

در این نوع مدل ها  فرایند کار مدل بدون پمپ به این صورت است که شیلنگ مخصوص مستقیم به شیر آب شهری متصل می شود. آب بعد از عبور از شینگ به نازل ها می رسد و نازلها آن را به مه پاششی تبدیل می کنند.

مه پاش خانگی با پمپ ( کم فشار )

در مدل کم فشار با پمپ بعد از عبور آب از دستگاه تصفیه وارد پمپ می شود و از پمپ به وسیله تایمر نصب شده روی این سیستم آب از شیلنگ عبور کرده و از نازل ها به صورت مه خارج می شود.

مه پاش صنعتی چیست و برای خرید آن چه باید کرد؟

سیستم مه‌ پاش های خانگی بدون پمپ

از این سیستم مه‌ پاش در مکان‌هایی مانند گلخانه‌ها برای تنظیم رطوبت استفاده می‌شود؛ زیرا قطرات مهی که از آن تولید می‌شود بسیار درشت‌تر از قطراتی است که در سیستم مه‌ پاش الکتروپمپ‌دار تولید می‌شود. وجود قطرات درشت ایجاد شده توسط این دستگاه، می‌تواند موجب سلب آرامش افراد شود.

آبی که از این مه‌ پاش خانگی اسپری می‌شود تنها می‌تواند خنکی یک محدوده‌ی کوچکی از محیط را تامین کند، پس برای استفاده از خنکی بیشتر باید به نازل‌ها نزدیک شوید، در نتیجه، نزدیکی بیشتر به نازل، موجب خیس شدن شما می‌شود. بالکن‌ها، باغچه‌ها، فضاهای نورگیر و حیاط‌ها برای نصب این مه‌پاش مناسب است.

این مدل از مه‌ پاش های خانگی، یک پکیج آماده است و تنها توسط شلنگ مخصوص مه‌پاش، به صورت مستقیم به شیر آب شهری وصل می‌شود و پس از رسیدن آب به نازل‌ها، نازل آن را به شکل مه در هوا پخش می‌کند.

این سیستم نیازی به افزایش فشار ندارد، به همین دلیل فاقد الکتروپمپ است. در این پکیج، چند نازل، پایه‌‌ی نازل برای اتصالات، ته خط، شلنگ و بست جهت اتصال آن به روی دیوار و اتصال به شیر آب قرار دارد. این پکیج‌ها اغلب دارای 8، 12 و 20 نازل هستند.

این مه‌ پاش های خانگی ، یکی از انواع پرفروش مه‌پاش است که نیازی به جریان برق ندارد و به دلیل سادگی در متریال مورد استفاده در آن و نصب آسان، قیمت مناسب‌تری نسبت به سیستم دارای الکتروپمپ دارد.

پکیج سیستم مه‌پاش خانگی بدون الکتروپمپ به دو شکل در بازار موجود است:

  1. سیستم مه‌پاش خانگی 5 نازله: این پکیج شامل 10 متر شلنگ، 5 عدد نازل مه‌پاش بدنه‌ی پلاستیکی، 4 عدد پایه‌ی نازل مه‌پاش کم‌فشار و شیر فشار قوی.
  2. سیستم مه‌پاش خانگی ده نازله: شامل 15 متر شلنگ، 10 عدد نازل مه‌پاش بدنه‌ پلاستیکی، 9 عدد نازل مه‌پاش کم‌فشار و شیر فشار قوی.
  • سیستم مه‌ پاش های خانگی دارای الکتروپمپ

در این نوع از سیستم مه‌ پاش، به دلیل فشار زیاد برای تولید مه، از الکتروپمپ استفاده شده است و این امر موجب افزایش قیمت آن می‌شود. تجهیزاتی که در این نوع به کار رفته است باعث می‌شود تا تمام اجزای آن تحت فشار قرار بگیرد و تا 200 بار فشار را تحمل کند.

استفاده از مه‌ پاش های خانگی دارای الکتروپمپ، با صدای کم، انتخاب مناسب‌تری نسبت به مه‌پاش خانگی بدون الکتروپمپ در روزهای گرم سال است؛ از این رو برای استفاده در آبمیوه فروشی‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و از این قبیل مشاغل استفاده شود و در عین حال قطرات آب آن سبب اذیت و آزار مشتریان و عابران پیاده نمی‌شود.

چه تجهیزاتی در مه‌ پاش های خانگی دارای الکتروپمپ به کار رفته است؟

چه تجهیزاتی در مه‌ پاش های خانگی دارای الکتروپمپ به کار رفته است؟

پمپ پیستونی

از آن‌جایی که این مه‌پاش به فشار بالایی برای کارکرد نازل نیاز دارد، الکتروپمپ پیستونی یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر آن است. این الکتروپمپ‌ها در سایزهای 110 تا 200 بار موجودند و تا 200 بار فشار را تحمل می‌کنند.

شیلنگ تحت فشار

همان‌گونه که یاد شد، به دلیل فشاری که در این نوع سیستم وجود دارد، از شلنگ‌هایی استفاده می‌شود که توان تحمل این فشار را داشته باشند. شیلنگ مه پاش انواع مختلفی دارد که یکی از این شلنگ‌ها از جنس پلی‌آمید هستند و قطر بیرونی آن‌ها در حدود یک سانتی متر است و به دلیل ضخامتی که از داخل دارند، انعطاف‌پذیری آن‌ها بسیار کم است.

نازل

در سیستم مه‌ پاش های خانگی، نازل، آب را به مه تبدیل می‌کند و یکی از مهم‌ترین قطعه‌های این سیستم است. هنگامی که برای تبدیل آب به مه، بر نازل‌ فشار وارد می‌شود، نازل باز می‌شود و در صورت قطع فشار به طور کامل بسته می‌شود. جنس نازل‌ها از استیل یا برنج است و از اندازه‌های 20 تا 30 میکرون آن، برای مصارف خانگی استفاده می‌شود.

پایه‌ی نازل و اتصال تحت فشار

نازل‌ها به وسیله‌ی این قطعه، در میان شلنگ‌های تحت فشار نصب می‌شوند. پایه‌های نازل و اتصالات آن از نوع فیتینگی و جنس آن از استیل است. این اتصالات می‌توانند تا 200 بار فشار را تحمل کنند.

فیلتراسیون

سیستم فیلتراسیون در مه‌ پاش های خانگی، برای جلوگیری از ورود جرم و آلودگی به داخل آن، ضروری است. فیلتراسیون در سیستم ورودی مه‌پاش قرار دارد و از نوع پلی‌فسفات و نمدی استفاده می‌شود. فیلتر پلی‌فسفات از ورود جرم و رسوب در دیواره‌های سیستم جلوگیری می‌کند اما فیلتر نمدی، ذرات و جرم‌هایی را که در آب معلق هستند، از بین می‌برد.

تابلو برق

این نوع از مه‌پاش، برای حفاظت و کنترل بر کارکرد سیستم، دارای تابلو برق است. این تابلو برق، یک ریموت کنترل (جهت کنترل از راه دور سیستم) و تایمر را شامل می‌شود که این تایمر می‌تواند یک سیکل بی‌نهایت را برای روشن و خاموش کردن مه‌پاش ایجاد کند.

معرفی بهترین پکیج های مه پاش خانگی

قیمت مه پاش خانگی متناسب با میزان تعداد نازل های مورد استفاده ، متراژ شیلنگ ها و نوع متریال نازل ها می تواند تغییر کند.  همچنین قیمت سیستم مه پاش خانگی می‌تواند بر اساس آپشن‌هایی مانند سیستم قطع برق خودکار نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم شود.

معرفی بهترین پکیج های مه پاش خانگی

پک مه پاش خانگی ۴ نازله بدون پمپ

معرفی بهترین پکیج مه پاش خانگی ​

پکیج مه پاش خانگی ۸ نازله بدون پمپ

بهترین پکیج های مه پاش خانگی ​

پک مه پاش خانگی ۸ نازله بدون پمپ مدل فیتینگی

بهترین پکیج مه پاش خانگی ​

پک مه پاش ۱۵ نازله با پمپ

۸ مزیت مهم دستگاه مه پاش خانگی

مه پاش خانگی دمای محیط را تا حد خوب و ایده آلی پایین می‌آورد. همچنین رطوبت محیط را افزایش داده و حشرات را از محیط دور خواهد کرد. هزینه شما را در مقایسه با کولر و اسپیلت کاهش خواهد داد. به راحتی این رطوبت قابل تنظیم خواهد بود.

خرید انواع مه پاش گلخانه در مه پاش صنعت

  1. باعث کاهش دمای محیط می شود.
  2. حشرات را از محیط اطراف دور نگه می دارد.
  3. محیط را از گرد و غبار پاک می کند.
  4. مقرون بصرفه وارزان قیمت است .
  5. انعطاف پذیری بسیار عالی در نصب
  6. میزان رطوبت محیط را تنظیم می کند.
  7. بوی نامطبوع و بد را در محیط از بین می برد.
  8. باعث زیبایی و جلوه های ویژه خواهد شد.

چرا به مه پاش خانگی نیاز داریم؟

تابستان یکی از فصول محبوب سال در میان بیشتر افراد است و نامش با گرما، گره خورده است. کاهش رطوبت و گرمای زیاد و آزاردهنده، می‌تواند از لذت این فصل زیبا و دوست‌داشتنی بکاهد.

در بسیاری از نقاط، با رسیدن فصل تابستان، برای رهایی از این گرما و حرارت بالا از کولر به عنوان خنک‌کننده در بخش‌های داخلی و خارجی خانه، شرکت و صنایع مختلف دیگری استفاده می‌شود.

در فصل تابستان در محیط‌هایی مانند خانه‌ها، شرکت‌‌ها، گلخانه‌ها، دامداری، بخش کشاورزی و دیگر محیط‌های این‌چنینی که میزان رطوبت، کاهش می‌یابد نیاز به دستگاه مه‌ پاش احساس می‌شود.

تعمیر مه پاش با گارانتی و تضمین شده – مه پاش صنعت

به عنوان مثال، کاهش میزان رطوبت در گلخانه‌ها سبب از بین رفتن گیاهان می‌شود. در صنایع دیگری مانند دامداری‌ها و مرغداری‌ها، اگر گرما کنترل نشود موجب کاهش شیردهی دام، بیماری و تلفات دام و طیور می‌شود.

در این شرایط می‌توان از کولر و خنک‌کننده‌های دیگر نیز استفاده کرد، اما همیشه راه‌های کم‌هزینه‌ و مناسب‌تری نیز وجود دارد. مه‌ پاش یا مه‌ساز یکی از روش‌های مقرون به صرفه و در عین حال با کارآیی بالا است که موجب تنظیم رطوبت، تهویه‌ی هوا و ایجاد هوای خنک در محیط‌های مختلفی چون منازل، گلخانه، مراکز پرورش دام و طیور، سردخانه‌ها، شرکت‌ها و دیگر کسب‌وکارها می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهای مه‌ پاش‌ها در ساختمان‌ها است. از آن‌جایی که تمامی فعالیت‌های انسان به داخل خانه منتهی نمی‌شود، برای خنک نگه‌داشتن محیط بیرونی نیز به ابزار و وسایلی نیاز است.

سیستم مه‌ پاش یا مه‌ساز، دستگاهی است که به وسیله‌ی آن می‌توان تا حدودی از گرمای تابستان در محیط بیرونی در امان ماند.

اگر به خدمات نصب مه پاش احتیاج دارید، مه پاش صنعت در کنار شماست.

این اختراع کاربردی و هوشمندانه‌ی بشر، جایگاه ویژه‌ای در میان افراد به دست آورده است، به طوری که امروزه شاهد استفاده‌ی روزافزون از این دستگاه هستیم.

مه‌ پاش‌های موجود در بازار، تنوع فراوانی دارند و با توجه به نوع نیاز مصرفی انتخاب می‌شوند. استفاده از مه‌ پاش، تنها به بخش‌های بزرگ صنعتی محدود نمی‌شود، بلکه شاهد استفاده‌ از آن در محیط‌های کوچک نیز هستیم. به طور کلی این دستگاه‌ها در خانه‌ها، رستوران‌ها، گلخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و حتی پارک‌ها دیده می‌شوند و در بخش‌های وسیعی از صنایع و مشاغل به کار می‌روند.

 تفاوت مه‌ پاش خانگی با مه پاش صنعتی چیست؟

مه‌ پاش خانگی تنها برای تنظیم رطوبت و خنکی هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد اما مه‌ پاش صنعتی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا علاوه بر تولید رطوبت، مواد ضدعفونی کننده را در محیط پراکنده می‌کند.

مه‌ پاش خانگی یکی از بهترین روش‌های موجود برای خنک سازی و ایجاد هوای مطبوع در محیط‌های کوچک به شمار می‌رود. امروزه با توجه به استفاده‌ی بیشتر از فضاهای باز مانند حیاط خانه، پشت بام و بالکن‌ها، استفاده از سیستم مه‌ پاش خانگی با استقبال گسترده‌ای از جانب مردم روبه‌رو شده است.

با نصب این سیستم در محیط بیرونی ساختمان، می‌توان از خنکی مطبوع فضا در فصول گرم سال بهره برد. سیستم مه‌ پاش خانگی با توجه به محل نصب آن در داخل منازل و آپارتمان‌ها متفاوت است.

رطوبتی که توسط مه‌ پاش خانگی ایجاد می‌شود در حدود 6 الی 10 درصد است. این امر موجب آرامش و آسایش افراد به هنگام استفاده از محیط بیرون از ساختمان و گاهی داخل خانه می‌شود. سیستم مه‌ پاش خانگی برای شادابی محیط منزل و رشد گل و گیاهان، بسیار مفید است.

استفاده از مه‌ پاش خانگی برای گیاهان داخل خانه بدین شکل است که این سیستم، در راستای دیوار، بالای گلدان‌ها نصب می‌شوند و آب را روی گیاهان پراکنده می‌کند. در گلخانه‌های کوچک نیز آبیاری به وسیله‌ی مه‌ پاش خانگی انجام می‌شود که شباهت بسیاری به آبیاری بارانی دارد. استفاده از مه‌ پاش خانگی می‌تواند تا میزان 98 درصد از مصرف آب خانگی را کاهش دهد.

مه‌ پاش‌ خانگی تنها برای استفاده در محیط داخلی و بیرونی آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی به کار نمی‌رود بلکه در بسیاری از مکان‌های نه‌چندان بزرگ، می‌توان از مزایای آن استفاده بهره برد. به عنوان مثال، سیستم مه‌ پاش خانگی برای سالن‌های کوچک پرورش قارچ، بسیار بااهمیت است؛ زیرا قارچ‌ها برای رشد کردن به رطوبت بالا نیاز دارند.

سیستم مه‌ پاش خانگی در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاربر، آن را برای مصارف معمولی در نظر گرفته است و نمی‌خواهد هزینه‌‌ای بیشتر از آن بپردازد.

مه‌ پاش های خانگی در کدام مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

  1. حیاط منازل
  2. پشت بام‌
  3.  تراس و بالکن
  4. استخر و ویلا
  5. فضای داخلی اتاق و نشیمن
  6. مراکز تفریحی
  7.  باغ و آلاچیق
  8. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها
  9. سالن‌های پرورش قارچ
  10. گلخانه‌های کوچک و تحقیقاتی
  11. سالن‌های کوچک پرورش ماکیان
 

مه‌پاش خانگی بر اساس میزان فشار به سه دسته تقسیم می‌شود:

مه پاش خانگی کم فشار 

فشار این مدل از سیستم مه‌پاش خانگی 7 بار است و مناسب خنک کردن فضاهای کوچکی مانند کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و از این دسته مشاغل است. لازم به ذکر است که این مه‌پاش خانگی به دلیل فشار کمی که دارد بیشتر برای مه‌پاشی بر روی درخت‌ها و مکان‌هایی استفاده می‌شود که محل توقف ندارند.

در پکیج این سیستم کم‌فشار، چه ابزار و لوازمی قرار دارد؟

  • پمپ مخصوص مه‌پاش با فشار 7 بار
  • 10 نازل مه‌پاش بدنه فلزی تایوان
  • 15 متر شلنگ مخصوص مه‌پاش
  • تایمر مخصوص برای تنظیم زمان روشنی و خاموشی
  • قیچی مخصوص مه‌پاش برای برش شلنگ
  • فیلتر 10 اینچ
  • دفترچه‌‌ی راهنمای نصب سیستم
  • سایر لوازم مورد نیاز جهت نصب مه‌پاش

پکیج مه‌ پاش های خانگی فشار‌متوسط

این سیستم مه‌پاش خانگی تا 15 بار فشار را تحمل می‌کند و برای خنک سازی مکان‌های کوچکی مانند خانه‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها به کار می‌رود.

در پکیج این سیستم فشار‌متوسط، چه ابزار و لوازمی قرار دارد؟

  • پمپ مخصوص مه‌پاش با فشار 15 بار
  • 30 عدد نازل مه‌پاش بدنه فلزی تایوان
  • 30 متر شلنگ مخصوص مه‌پاش
  • تایمر مخصوص برای تنظیم روشنی و خاموشی
  • قیچی مخصوص مه‌پاش برای برش شلنگ
  • فیلتر 10 اینچ
  • دفترچه‌‌ی راهنمای نصب سیستم
  • سایر لوازم مورد نیاز جهت نصب مه‌پاش

سیستم مه‌ پاش های خانگی پرفشار

این سیستم مه‌پاش، دارای یک پمپ مخصوص است که 50 بار فشار ایجاد می‌کند. در این سیستم، به دلیل فشار بالایی که دارد، قطرات آب به ذره‌های بسیار کوچک و پودری تبدیل می‌شوند. مه‌پاش خانگی پرفشار برای استفاده در رستوران، کافی‌شاپ، خانه و گلخانه‌های کوچک نیز به کار می‌رود.

مه‌هایی که توسط مه‌پاش خانگی پرفشار ایجاد می‌شوند، به دلیل فشار بالا شباهت بسیاری به مه‌های ایجاد شده توسط مه‌پاش صنعتی دارند که در گلخانه‌های عظیم به کار می‌روند.

در پکیج این سیستم پرفشار، چه ابزار و لوازمی قرار دارد؟

  • پمپ مخصوص مه‌پاش با فشار 50 بار
  • 15 عدد نازل مه‌پاش
  • 15 عدد پایه‌ی مه‌پاش
  • 30 متر شلنگ پلی‌آمید مخصوص مه‌پاش
  • تایمر مخصوص برای تنظیم زمان روشنی و خاموشی
  • قیچی مخصوص مه‌پاش برای برش شلنگ
  • فیلتر 10 اینچ
  • دفترچه‌ی راهنما جهت نصب مه‌پاش

نحوه‌ی نگهداری از شلنگ مه‌پاش خانگی چگونه است؟

– در صورتی که از شلنگ برای پخش آب استفاده نمی‌شود باید از قرار دادن مداوم آن زیر نور خورشید خودداری کرد.

– در صورت وجود سرما، برای محافظت از شلنگ و پمپ‌ها، باید از سرپوش مناسب استفاده نمود تا از آن‌ها در برابر یخ‌زدگی و خرابی جلوگیری شود.

– از فشار متناسب با دستگاه مه‌پاش استفاده شود و نباید بیش از حد توان به آن فشار وارد کرد؛ زیرا این امر موجب کاهش طول عمر مفید دستگاه می‌شود.

– از فیلتر مناسب در جهت جلوگیری از رسوب‌زدایی استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. اگر میزان رسوب در آب یک منطقه زیاد باشد، باید فیلتر آن در فاصله زمانی کمتری تعویض شود تا از بروز خسارت‌های ممکن جلوگیری شود. به طور متوسط، فیلترها هر 6 ماه باید تعویض شوند. اگر نسبت به تعویض به موقع آن اقدام نشود، آب وارد شده به پمپ کاهش می‌یابد، سپس در نازل‌ها و پمپ‌ها رسوبات انباشه می‌شود.

نازل‌های دستگاه مه‌ پاش خانگی باید در زمان‌های معین با محلول‌های اسیدی شست‌وشو شوند.

مشخصات یک مه‌ پاش خانگی چیست؟

  1. تامین رطوبت مورد نیاز برای مساحت‌هایی میان 50 تا 250 مترمربع
  2. کنترل و جلوگیری از رطوبت بیش از اندازه در محیط
  3. زمان‌بندی گسترده برای روشن و خاموش کردن مه‌پاش
  4. اتصال به دستگاه کنترلر مه‌پاش در جهت کنترل رطوبت و دمای محیط
  5. دسترسی به قابلیت اتصال به سیستم کنترل از راه دور به وسیله‌ی پیام کوتاه (SMS)

انواع مدل‌های مه‌ پاش خانگی بر اساس مساحت تعیین رطوبت

  • مدل F205: جهت استفاده تا مساحت حداکثر 50 مترمربع
  • مدلF315: جهت استفاده تا مساحت حداکثر 150 مترمربع
  • مدلF425: جهت استفاده تا مساحت حداکثر 250 مترمربع

برای انتخاب یک مه‌ پاش مناسب، باید به کدام ویژگی‌ها توجه شود؟

  1. نوع کاربرد مه‌پاش خانگی
  2. ابعاد محل مورد استفاده
  3. فضای نصب مه‌پاش
  4. قیمت مقرون به صرفه
  5. صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی
  6. ابزار و لوازم باکیفیت
  7. مخزن مطمئن و بدون نشتی

مزایای استفاده از یک مه‌ پاش خانگی مناسب چیست؟

معایب سیستم مه‌ پاش خانگی چیست؟

با توجه به آن‌چه که درباره‌ی مزایای این سیستم گفته شد، بدون شک این سیستم خالی از معایب نیست. حساسیت برخی از افراد نسبت به دستگاه مه‌پاش خانگی، عدم مقاومت نازل‌ها در برابر تحمل فشار آب و توان کم و محدود، از معایبی است که برای این سیستم ذکر شده است. اما با توجه به میزان رضایت بالا از کارآیی دستگاه و مزایای زیاد، معایب آن بسیار ناچیز است.

هنگام خرید مه‌ پاش خانگی، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • داشتن نازل ضد زنگ و مرغوب
  • نصب آسان و راحت
  • بالا بودن کیفیت پمپ (در صورتی که دارای پمپ باشد)
  • تناسب میان تعداد نازل‌ها و قدرت پمپ
  • فاصله‌ی دقیق میان نازل مه‌پاش و قطر مناسب نازل
  • توجه به تامین برق و آب در جهت کارکرد سیستم تولید رطوبت
  • میزان مصرف آب با توجه به میزان فشار پمپ (در صورتی که دارای پمپ باشد)
  • اطلاعات دقیق و کارآمد از نحوه‌ی کارکرد اجزای سیستم مه‌پاش خانگی

نگهداری از دستگاه مه‌ پاش خانگی چگونه است؟

  1. سیستم مه‌پاش خانگی باید در طول فصل زمستان، به طور کامل تخلیه شود.
  2. در فصل بهار، نازل‌ها باید جرم‌گیری شوند تا آلودگی‌های موجود در آن از بین بروند و سبب ایجاد رسوب نشوند.
  3. اگر مه‌ پاش های خانگی دارای الکتروپمپ و فیلتر است، نیاز به بررسی سالانه دارد.
  4. به یاد داشه باشید که در فواصل زمانی معین، لوله‌ها را از نظر نشتی بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید. در این صورت می‌توانید طول عمر دستگاه مه‌پاش خانگی خود را افزایش دهید و از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنید.

قیمت دستگاه مه‌پاش خانگی چقدر است؟

با نزدیک شدن به فصل گرما، خرید دستگاه مه‌پاش خانگی با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود. اما یکی از دغدغه‌های اصلی و همیشگی خریداران محصول، هزینه‌ی خرید آن است. قیمت سیستم‌های مه‌پاش خانگی بنابر نوع سیستم مه‌پاش متفاوت است.

انواع مه‌پاش با توجه به نوع کاربرد، جنس، دارا بودن الکتروپمپ، میزان قدرت موتور، قطعات و برند، از نظر قیمت متفاوتند. برند، یکی از مواردی است که در قیمت‌گذاری نهایی بسیار تاثیر دارد؛ یعنی هرچه برند سیستم مه‌پاش معتبرتر باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود.

مه‌ پاش های خانگی بدون الکتروپمپ، ارزان‌ترین نوع آن است؛ زیرا کاربردی ساده و نصب آسان دارد و بدون نیاز جریان برق، با وصل شدن به آب شهری کار می‌کند. در مقابل، سیستم‌های مه‌پاش خانگی دارای الکتروپمپ به دلیل وجود پمپ قیمت بالاتری دارند؛ اما هم‌چنان مناسب‌تر از مه‌پاش‌های صنعتی هستند.

این نوع از مه‌ پاش، برای آن دسته از افرادی مناسب است که کیفیت رطوبتی بهتر از مه‌پاش خانگی بدون الکتروپمپ و قیمت مناسب‌تری نسبت به مه‌ پاش صنعتی می‌خواهند.

کلام آخر

امروزه به دلیل وجود انواع مختلفی از مه‌ پاش‌ها، ممکن است برای انتخاب مه‌ پاش موردنظر خود دچار سردرگمی شوید و این موضوع، تصمیم‌گیری شما را برای خرید دشوار می‌سازد، اما باید بدانید که با کمی تحقیق در این‌باره، انتخاب دستگاه مه‌پاش مورد نیاز، کار چندان سختی نیست.

یک سیستم مه‌ پاش می‌تواند پمپ قوی، نازل باکیفیت و بهترین تجهیزات موردنظر را داشته باشد، اما مناسب مصرف شما نباشد. هنگامی که قصد خرید مه‌پاش برای فضاهایی کوچک دارید، باید به سراغ مه‌ پاش های خانگی بروید. برای انتخاب یک مه‌ پاش متناسب با نوع مصرف خود، ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. به طور دقیق‌تر باید محل استفاده و نوع کاربرد مه‌پاش خانگی را انتخاب کنید، سپس با بررسی دقیق مدل‌ها و انواع آن و مشورت با افراد آگاه در این زمینه، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مه‌ پاش های خانگی، یکی از انواع مه‌پاش‌های موجود در بازار است که امروزه کاربرد وسیعی در تنظیم رطوبت محیط‌های کوچک دارد و با استقبال و تقاضای بالایی مواجه است. در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل و جامع، اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. این مقاله با بررسی جزییات درباره‌ی این مدل از مه‌پاش، انواع آن، عملکرد این سیستم، اجزای این دستگاه، نحوه‌ی نگهداری، ویژگی‌ها، مزایا و معایب، اساسی‌ترین نکته‌های موجود را درباره‌ی خرید آن، ذکر می‌کند.

بهتر است قبل از خرید هر وسیله‌ای، تعریف کاملی از آن داشته باشید و با آگاهی کامل نسبت به خرید آن اقدام نمایید تا از به هدر رفتن سرمایه‌ی خود جلوگیری کنید. امید است پاسخگوی سوالات متداول شما در این زمینه بوده باشیم.

جهت دریافت مشاوره باما تماس بگیرید
یا ما با شما تماس خواهیم گرفت

نمونه کارهای انجام شده مهپاش خانگی

محصولات مرتبط