وبلاگ

مه پاش آلاچیق

مه پاش آلاچیق

گرمای این روزها واقعا طاقت فرساست. آفتاب طوری در آسمان در حال تابش است که انگار قصد دشمنی و تسویه حساب را با ما دارد! در این شرایط هیچ چیزی بیش از نشستن زیر سایه، در خنکی درختان، زیر یک آلاچیق، با یک نوشیدنی خنک در دست نمی چسبد.. اما انگار حتی این ها هم کافی نیستند.

گرما به حدی زیاد شده که از حد تحمل خارج است، و ناسا نیز ژوئن گذشته را گرم ترین ژوئن ثبت شده در بیش از 70 سال گذشته اعلام کرد. در چنین شرایطی شاید دیگر اتکا به یک لیوان نوشیدنی خنک یا خوردن بستنی کافی نباشد؛ چه بسا مصرف زیاد آن ها خطر ابتلا به بیماری قند را نیز افزایش می دهد! استفاده از سیستم مه پاش آلاچیق ، یکی از راه حل های بسیار کاربردی و مناسب در این روزهای گرم از فصل تابستان است.

مه پاش ها امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده اند؛ به طوری که امروزه آن ها را به وفور و در مکان های مختلف و متنوعی مشاهده می کنید. در این مطلب از مه پاش صنعت، قصد داریم به معرفی انواع مه پاش آلاچیق بپردازیم؛ به این نکته توجه داشته باشید که شما عزیزان متناسب با هرکاری نسبت به شرایط و نیاز خود می‌بایست بهترین گزینه را انتخاب کنید به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم در این روند از متخصصان و کارشناسان خرید مه پاش کمک بگیرید تا با ارائه بهترین نکات شما عزیزان را در روند خرید مه پاش کمک کنند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در روند خرید مه پاش از کارشناسان مه پاش صنعت کمک بگیرید تا به صورت کاملا رایگان ارتباط بگیرید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09194690649 در ارتباط باشید.

چرا به مه پاش آلاچیق نیاز داریم؟

افزایش دمای هوا با همه دردسرهایی که دارد، زیبایی ها و فرصت های خاص خودش را نیز به همراه می آورد. در هوای گرم تابستان، بسیاری از مردم علاقه دارند تا وعده های غذایی، مهمانی ها و دورهمی های خود را در فضای باز برگزار کنند و از طراوت و تازگی هوا لذت ببرند. اما گرمای هوا، گاهی حتی در شب نیز طاقت فرسا شده و از آنجایی که برپا کردن کولر در هوای آزاد بیرون کار مشکل و پردردسری است و فضای زیادی را نیز اشغال می کند، بهترین راه حل برپایی سیستم های مه پاش است.

چرا به مه پاش آلاچیق نیاز داریم؟

مه پاش الاچیق با برپا کردن ابری از غبار آب و قطرات بسیار ریز آن، دمای هوا را تا بیش از 10 درجه سانتی گراد کاهش داده و فضایی بسیار خنک و دلنشین را با هزینه ای بسیار کم و بهینه برای شما و محیط خانوادگی تان به وجود می آورد.

مه-پاش-آلاچیق-کنار-استخر

مه پاش آلاچیق چگونه عمل می کند؟

سیستم های مه پاش آلاچیق در بیرون خانه نصب می شوند و با اتصال به سیستم آب شهری، ذرات آب را به قطراتی بسیار ریز تبدیل کرده و در فضای باز پراکنده می کنند. این اتفاق موجب خنک شدن شما می شود؛ بدون این که حتی اندکی خیس شوید (البته قرار گرفتن در فاصله کم از سیستم های مه پاش می تواند موجب خیس شدن صورتتان شود. اما این اتفاق در حالت عادی رخ نمی دهد).

مه پاش آلاچیق چگونه عمل می کند؟

چه نوع مه پاشی برای استفاده در کنار آلاچیق مناسب تر است؟

مناسب ترین مه پاش ها برای استفاده در کنار آلاچیق، مه پاش نازلی و پنکه مه پاش می باشند. تعیین این که کدام مدل برای استفاده شما مناسب تر است، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

چه نوع مه پاشی برای استفاده در کنار آلاچیق مناسب تر است؟

مکان استفاده از مه پاش آلاچیق

برای تعیین مناسب ترین مه پاش آلاچیق ، باید ابتدا کاربرد مه پاش مورد نظر را تعیین کنید. اگر به دنبال خنک کردن فضا در یک مراسم مهمانی شام در محیط بیرون خانه و حیاط هستید، احتمالا سیستم های مه پاش نازلی برای شما مناسب تر اند. اما اگر قصد دارید مه پاش را در کنار یک استخر فضای باز و آلاچیق ها و صندلی های راحت بنا شده در کنار آن نصب کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پنکه مه پاش می باشد.

مکان استفاده از مه پاش آلاچیق

مساحت تحت پوشش

سیستم های مه پاش نازلی مساحت نسبتا بیشتری را نسبت به پنکه های مه پاش پوشش می دهند. با توجه به پیوستگی نازل ها به یکدیگر، این نوع سیستم ها برای فضاهای بزرگ تر مناسب تر از پنکه های مه پاش هستند. اما از طرف دیگر ، پنکه های مه پاش قدرت خنک کنندگی بسیار بالاتری دارند و قابلیت آن ها در کاهش دمای محیط نیز به طرز محسوسی بالاتر می باشد.

مه پاش پرفشار چیست؟

مساحت تحت پوشش

قابل حمل یا ثابت بودن

پنکه های مه پاش برای فضاهای کوچک تر مناسب تر اند و در حیاط های کوچک، کنار استخر ها و زمین های بازی نصب می شوند. در حالی که مه پاش های نازلی در بالای ایوان های سرپوشیده، گلخانه ها، چتر های فضای باز یا آلاچیق ها نصب می شوند و فضای بسیار بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند.

قابل حمل یا ثابت بودن

مه پاش نازلی برای آلاچیق

مه پاش های نازلی یکی از پرطرفدارترین سیستم ها برای اتصل به چترها و سقف آلاچیق هستند. این سیستم ها آب را با قدرت به بیرون پرتاب کرده و محیط وسیعی را تحت پوشش خود قرار می دهند. استفاده از این نوع سیستم های مه پاش برای مهمانی های خانوادگی، دورهمی ها و کنار مبلمان باغ، یک انتخاب عالی و بسیار مناسب است.

مه پاش نازلی برای آلاچیق

پنکه مه پاش برای آلاچیق

پنکه های مه پاش علاوه بر آن که ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند، یک گزینه عالی برای استفاده در فضای باز به شمار می روند. این نوع سیستم ها آب را با فشار بسیار بیشتری به بیرون پرتاب می کنند اما محدوده پوشش آن ها کمتر است و بیشتر مناسب استفاده در کنار استخرها هستند.

مه پاش فضای باز و ویژگی های آن

پنکه مه پاش برای آلاچیق

سیستم های مه پاش پرفشار برای الاچیق بهتر است یا مه پاش کم فشار؟

سیستم های مه پاش کم فشار آب را با فشار کمتری به بیرون پرتاب کرده و در نتیجه قطرات درشت تری را تولید می کنند. این مه پاش ها از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند و محیط را کمی خیس می کنند. در مقابل، مه پاش های پرفشار قطرات بسیار ریزی را به هوا پرتاب می نمایند؛ به گونه ای که آن قطرات قبل از رسیدن به زمین در هوا تبخیر می گردند.

سیستم های مه پاش پرفشار برای الاچیق بهتر است یا مه پاش کم فشار؟

مزایای استفاده از مه پاش آلاچیق

مه پاش آلاچیق یک سرمایه گذاری عالی برای افرادی است که دوست دارند در فضای باز استراحت کنند. این سیستم می تواند به ایجاد فضایی خنک و دلپذیر برای لذت بردن از تابستان کمک کند.

در اینجا برخی از مزایای مه پاش آلاچیق آورده شده است:

خنک کننده: مه پاش آلاچیق با تبخیر آب، هوا را خنک می کند. این فرآیند به دلیل نیاز گرما برای تبخیر آب است. هنگامی که آب به صورت مه اسپری می شود، سطح تماس آن با هوا افزایش می یابد. این امر باعث می شود که آب سریعتر تبخیر شود و هوا را خنک کند.
رطوبت: مه پاش آلاچیق رطوبت هوا را افزایش می دهد. این امر می تواند برای گیاهان و حیوانات مفید باشد. افزایش رطوبت هوا همچنین می تواند به کاهش خشکی پوست و چشم کمک کند.
دور کردن حشرات: مه پاش آلاچیق می تواند حشرات را دور کند. حشرات معمولاً از رطوبت اجتناب می کنند. بنابراین، مه پاش آلاچیق می تواند یک مانع طبیعی برای حشرات ایجاد کند.

مه پاش آلاچیق یک گزینه مقرون به صرفه برای خنک کردن و مرطوب کردن فضای آلاچیق است. این سیستم می تواند به شما کمک کند تا از فضای باز خود در طول تابستان نهایت لذت را ببرید.

مزایای-مه-پاش-آلاچیق

چه نوع نازلی برای مه پاش آلاچیق مناسب تر است؟

در مجموع از سه نوع نازل برای این مه پاش ها می توان استفاده کرد. نازل های پلاستیکی ارزان و به صرفه هستند اما عمر بسیار کمی دارند. نازل های برنجی مقاوم تر بوده و در برابر خورشید منبسط و منقبض نمی شوند اما ممکن است به مرور زنگ بزنند. در مقابل، نازل های فولاد و استیل نیز وجود دارند که ضدزنگ، بسیار قدرتمند و بادوام می باشند.

چه نوع نازلی برای مه پاش آلاچیق مناسب تر است؟

سخن پایانی

در این نوشته درباره مه پاش آلاچیق و نکات مختلف پیرامون آن نکاتی را بیان کردیم. انواع مه پاش مناسب برای آلاچیق را معرفی کرد و ویژگی های هر یک را برشمردیم. امیدواریم این نوشته مورد توجهتان قرار گرفته باشد. اگر در رابطه با مطالب مطرح شده سوالی دارید، لطفا با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.