وبلاگ

مه پاش مغازه

مه پاش مغازه

حتما برای شما نیز پیش آمده است که در محله یا خیابانی که قصد خرید مواد سوپرمارکتی را در آنجا دارید، مغازه های مختلفی را مشاهده می کنید. هر کسی ممکن است بنا به دلیل خاصی، مشتری یکی از این مغازه ها شده باشد. با توجه به نیاز همه روزه مردم به خرید مایحتاج خود، مغازه دار ها سعی می کنند.

دکور و ورودی مغازه خود را به شکلی بچینند که مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند یکی از این راه ها، استفاده از سیستم های مه پاش است. مه پاش مغازه ، یکی از روش هایی است که مغازه داران با استفاده از آن، محیط خنک و مطبوعی را در مقابل مغازه خود ایجاد می کنند تا به خصوص در فصول گرم سال، مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند. در این مطلب از مه پاش صنعت، قصد داریم درباره مه پاش مغازه و مزایای آن صحبت کنیم.

همچنین اگر شما عزیزان مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب، نگهداری و همچنین خرید مه پاش دارید می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان مه پاش صنعت به شماره تماس ۰۹۱۹۴۶۹۰۶۴۹ در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

مه پاش مغازه چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

مه پاش مغازه را برای خنک کردن محیط اطراف مغازه در مقابل در ورودی آن نصب می کنند. دستگاه های مه پاش با اسپری کردن قطرات و ذرات ریز آب در هوا، موجب ایجاد احساس خنکی و طراوت در محیط مقابل مغازه می شوند. این اتفاق در فصل تابستان بسیار رضایت بخش و جذاب است و تاثیر آن را در مقایسه با مغازه های رقیب، به وضوح احساس خواهید کرد!

مه پاش مغازه چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

آیا مه پاش مغازه را در مقابل میوه فروشی ها هم نصب می کنند؟

پاسخ ساده است: بله! نصب کردن مه پاش جلوی مغازه های میوه فروشی و سبزی فروشی، علاوه بر کمک به خنک کردن محیط مقابل مغازه، باعث افزایش طراوت و تازگی این محصولات می شود و ماندگاری آن ها را نیز افزایش می دهد. دستگاه های مه پاش میوه ها را خیس نمی کنند؛ بلکه قطرات بسیار ریزی را با اندازه هایی در حد میکرون، روی میوه ها و سبزیجات می پاشانند که موجب افزایش طراوت و تازگی این محصولات می شود. درصد زیادی از ساختار میوه ها و سبزیجات از آب تشکیل شده است و هر محصول گیاهی ای، با آب رابطه خوب و مناسبی دارد. این ترفند در ایران رواج کمتری دارد؛ از این رو با استفاده از آن، می توانید یک مزیت رقابتی بسیار مناسب را در مقایسه با رقبایتان برای خود ایجاد کنید.

آیا مه پاش مغازه را در مقابل میوه فروشی ها هم نصب می کنند؟

البته لازم به ذکر است که استفاده از مه پاش مغازه و ایجاد رطوبت، برای برخی از انواع میوه ها و صیفی جات (مانند سیب زمینی) مناسب نیست و می تواند موجب خرابی و فاسد شدن آن ها شود. از این رو، باید چیدمان محصولات خود را به گونه ای تنظیم کند که رطوبت مه پاش فقط محصولاتی را که به آن نیاز دارند، تحت تاثیر خود قرار دهد.

آیا دستگاه های مه پاش مغازه برای مشتریان مضر هستند؟

گاهی ممکن است این تصور ایجاد شود که دستگاه های مه پاش، مواد خاصی را در هوا می افشانند و احتمال مضر بودنشان وجود دارد. اما مه پاش ها تنها آب را در هوا اسپری می کنند و هیچ گونه ضرری از طریق تماس شما با ذرات آب متوجه تان نخواهد بود.

آیا دستگاه های مه پاش مغازه برای مشتریان مضر هستند؟

بهترین نوع دستگاه مه پاش مغازه چیست؟

بهترین نوع مه پاش ها برای استفاده در مقابل مغازه های شما، مه پاش نازلی می باشد. اگر می خواهید از دستگاه های مه پاش برای مغازه خود استفاده کنید، حتما برایتان سوال شده است که کدام مدل مه پاش را باید برای خودتان خریداری کنید.

بهترین نوع دستگاه مه پاش مغازه چیست؟

از آن جایی که انواع مه پاش و مدل های مختلف آن ها ( از جمله پنکه مه پاش، مه پاش نازلی، مه پاش التراسونیک و…) در بازار موجود هستند، انتخاب ممکن است در نگاه اول سخت به نظر برسد. اما از آنجایی که نوع استفاده شما از دستگاه مه پاش مغازه تنها شامل محیط کوچک مقابل مغازه شما می شود، نیازی به مدل های بزرگ و قدرتمند مه پاش، مانند پنکه مه پاش نخواهید داشت و مناسب ترین انتخاب برای شما، مه پاش نازلی است.

مزایای استفاده از مه پاش مغازه

استفاده از مه پاش در مقابل مغازه ها و میوه فروشی ها، مزایای فوق العاده ای دارد؛ از جمله:

  • جلب توجه مشتریان
  • افزایش احتمال تجمع مشتریان در مقابل مغازه و شلوغ شدن مقابل آن
  • جلوه فوق العاده زیبا و شیک
  • بهبود وضعیت جذب مشتری با هزینه کم
  • خنک کردن محیط مقابل مغازه
  • کاهش گرد و غابر مقابل مغازه
  • افزایش تازگی و طراوت میوه ها (در صورت استفاده در میوه فروشی یا سبزی فروشی)
ززز

مه پاش مغازه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

مه پاش های مغازه عموما همان مه پاش های نازلی هستند و دارای اجزای زیر می باشند:

  • نازل مه پاش
  • پمپ مه پاش
  • مخزن آب
  • شیلنگ مه پاش
  • فیلتر مه پاش
مه پاش مغازه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

برای تهیه دستگاه های مه پاش مغازه چه باید کرد؟

اگر شما نیز با خواندن این نوشته، قانع شده اید که باید از دستگاه مه پاش مغازه در مقابل فروشگاه تان استفاده کنید، مه پاش صنعت بهترین انتخاب برای شما است. فقط کافی است با کارشناسان ما در مه پاش صنعت تماس بگیرید و قیمت مه پاش مغازه و شرایط خرید آن را از ما جویا شوید. ما در سریع ترین زمان و بدون فوت وقت، خدمات فروش این نوع مه پاش ها و ارسال و نصب آن را برای شما انجام خواهیم داد. پس کافی است همین حالا برای خرید این دستگاه ها، با ما تماس بگیرید.

برای تهیه دستگاه های مه پاش مغازه چه باید کرد؟

سخن پایانی

در این نوشته، نکاتی جذاب و خواندنی را درباره مه پاش مغازه بیان کردیم و مزایای آن را برشمردیم. فراموش نکنید که یک دستگاه مه پاش با کیفیت، نباید صورت شما یا محیط جلوی مغازه تان را خیس کند و دستگاه مه پاش باید قادر باشد قطراتی بسیار ریز را تولید نماید.

به گونه ای که این قطرات در مواجهه با هوای گرم، بلافاصله تبخیر شده و محیط خنک و با طراوتی را از طریق خاصیت تبخیر آب، در مقابل مغازه شما ایجاد کنند. بسیار خوشحالیم که این نوشته را تا پایان مطالعه کردید. اگر سوالی برایتان باقی مانده است که انتظار پاسخ به آن را در این نوشته داشتید، اما پاسخ مناسب آن را دریافت نکردید، خوشحال می شویم آن را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.