وبلاگ

مه پاش ضد عفونی کننده

مه پاش ضد عفونی کننده

ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها از مهمترین عوامل شیوع بیماری در جامعه هستند. مخصوصا در محیط های ایزوله بهداشتی که عدم ورود هرگونه عامل بیماری زا بسیار حیاتی است. استفاده از مه پاش ضد عفونی کننده از جمله مهم ترین راه های جلوگیری از ورود عوامل آلاینده و ویروس ها بویژه ویروس کرونا به داخل فضا های مورد نظر است.

مه پاش ضد عفونی کننده انواع مختلفی دارد و در اندازه های متفاوت تولید می شود و از قسمت هایی مانند: پمپ، تونل مه پاش، نازل و … تشکیل شده است که در تمامی نوع های آن ثابت و ضروری است. با توجه به نوع آن در مجتمع های تجاری و مسکونی، کارخانه ها، رستوران ها و… به کار می‌رود تا مانع از ورود عوامل بیماری زا شود.

در ادامه به معرفی این نوع مه پاش و کاربرد های بی نظیر آن خواهیم پرداخت و هر آنچه که درباره خرید آن لازم است بدانید به شما خواهیم گفت.

مه پاش ضد عفونی چه فوایدی دارد؟

امروزه ما در سراسر جهان شاهد پیشرفت‌ های چشمگیری در زمینه‌ ی بهداشت و اصول‌ بهداشتی هستیم. با شیوع ویروس کرونا استفاده از مه پاش ضد عفونی در تمام نقاط جهان و از جمله ایران در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کاملا ضروری و اجباری شده است.

برای خرید مه پاش به این صفحه مراجعه کنید

مه پاش ضد عفونی کننده

این دستگاه می‌تواند ویروس‌ ها و میکروب‌ هایی حتی در حد میکرون را هم از بین ببرد و بیشتر صاحبان فروشگاه ‌های بزرگ و یا اماکنی که در آن رفت‌ و آمد های زیادی توسط مردم می‌شود محیط مورد نظر را با مه پاش ضد عفونی می‌ کنند. بدون شک این کار نشان‌دهنده پیشرفت علمی و عقلی و فرهنگی مردم جهان است.
از آنجایی که این دستگاه قابلیت ضدعفونی کردن دست هر فرد را در چند ثانیه دارد پس بهترین گزینه برای مکان ‌هایی مانند مترو،

کارخانه ها، گلخانه‌ ها و سالن‌ های پرورش قارچ می‌باشد. چرا که مواد ضدعفونی کننده را مانند دستگاه بوخور سرد و پودر کرده و در هوا پخش می ‌کند.

از مزیت ‌های مهم این دستگاه می‌توان به مقاومت در برابر باد و نور وخورشید و بارندگی اشاره کرد. از جمله کاربردهای دیگر این دستگاه نیز استفاده در کارخانه ها‌ی جوجه کشی برای ضدعفونی کردن سطوح تخم مرغ‌ها است.

بیشتر بخوانید: مه پاش گاوداری چیست؟

ساخت دستگاه ضدعفونی کننده

جهت ساخت دستگاه ضدعفونی کننده دو فاکتور اساسی انتخاب نوع پمپ و تعداد نازل های مهپاش بسیار مهم است.

دستگاه مه پاش ضد عفونی

دستگاه برای اینکه بتواند مایع ضدعفونی کننده را به شکل ذرات ریز پخش کند نیاز به یک پمپ دارد. تا بتواند مایع ضدعفونی کننده را با فشار از روزنه های ریز نازل مه پاش خارج کند. اگر مایع ضدعفونی کننده به ذرات ریزتر تبدیل شوند هم در مصرف این مواد صرفه جویی می‌شود هم اینکه مواد ضدعفونی کننده به صورت یکنواخت تر و کامل‌تر سطح مورد نظر را پوشش می‌دهند. مسلما هر چه فشار پمپ بیشتر باشد محلول ضدعفونی کننده یه ذرات ریزتر تبدیل می‌شود.

جهت انتخاب نوع نازل مهپاش و تعداد نازل ها باید حجم دستگاه ، نوع مواد ضدعفونی کننده و اندازه ذرات محلول ضدعفونی کننده را در نظر گرفت.

هر چه سوراخ های نازل مه پاش ریزتر باشد دبی نازل کمتر و قطرات کوچکتر خواهد بود. ولی حتما در نظر داشته باشید چون سوراخ نازل های مه پاش بسیار ریز و در حد میکرون هست مواد ضدعفونی کننده حتما باید محلول در آب باشد تا مشکل گرفتگی برای نازل ها به وجود نیاید.

مه پاش مرغداری و مزیت های آن

استفاده از مه پاش جهت تونل ضدعفونی

استفاده از مه پاش برای تونل ضدعفونی یکی از بهترین ابزارهای مورد استفاده در بسیاری از سطوح می باشد. در سال های اخیر نیز تنوع بسیار بالایی از این محصولات در ویترین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قابل مشاهده است. از اساسی ترین دلایلی که باعث شده تا استفاده از مه پاش برای تونل ضدعفونی بسیار مورد توجه قرار گیرد، زیاد بودن تعداد نازل های آن است. این امر باعث می شود ضدعفونی مورد نظرتان در کم ترین و کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

اگر شما هم به دنبال استفاده بی نظیر مه پاش به عنوان تونل ضدعفونی هستید حتما این فرصت بی نظیر و استثنایی پیش روی خود را از دست ندهید. یکی از بهترین و بی نظیرترین این محصولات را تهیه و آن را در محیط مورد نظر خود به کار ببرید. برای خرید انواع مه پاش ضد عفونی کننده تنها کافی است به ما در مه پاش صنعت مراجعه کنید.

تعمیر مه پاش با گارانتی سه ساله

کاربردهای مه پاش جهت تونل ضدعفونی

از مهمترین عواملی که باعث شده تا استفاده از مه پاش در تونل ضدعفونی بسیار مورد استقبال قرار گیرد کاربرد و کارایی بسیار بی نظیر آن می باشد.

مهمترین کاربرد مه پاش ضدعفونی

کاربردهای مه پاش ضد عفونی کننده

  • مناسب برای استفاده در صنایع غذایی
  • استفاده در کارخانه های مختلف قبل از ورود کارکنان
  • مناسب برای استفاده در شرکت های داروسازی
  • استفاده در سیستم های بسته بندی
  • مناسب برای ضدعفونی کردن اتومبیل ها
  • دانشگاه ها و مدارس
  • فروشگاه ها و هایپرمارکت ها
  • مجتمع های تجاری
  • مراکز مذهبی و مساجد
  • مجتمع های مسکونی و منازل

امروزه استفاده از تونل های ضدعفونی بسیار بااهمیت شده‌اند. زیرا با شیوع بیماری کرونا در کشورمان بسیاری از شرکت ها باید محصولات خود را از تونل ضدعفونی عبور دهند. تا محصولی سالم و تمیز را به مصرف کنندگان خود تحویل دهند. در نظر داشته باشید که در برخی از صنایع نیز استفاده از تونل های ضدعفونی از مهمترین ضرورت ها می باشد. از مهمترین این صنایع می توان به صنایع غذایی اشاره کرد. اهمیت استفاده از آن ها در روزهای اخیر به اندازه ای است که صاحبان بسیاری از کسب و کارها به دنبال ایجاد و خرید مه پاش مخصوص این تونل ها هستند تا بتوانند تایید وزارت بهداشت را جلب کنند.

برای خرید مه پاش صنعتی به ما مراجعه کنید

خرید مه پاش ضد عفونی کننده سطوح

اگر شما نیز در آینده نزدیک قصد خرید و نصب مهپاش ضدعفونی کننده را دارید. می توانید از شرکت مه پاش صنعت، مناسب ترین و مرغوب ترین نوع این مه پاش ها را تهیه و خریداری کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مه پاش مورد نیاز خود، با کارشناسان فروش ما در تماس و ارتباط باشید. تا بتوانید اطلاعات و راهنمایی های مورد نظر را به دست آورید.

در خرید آنلاین محصولات همیشه به یک سری از مهمترین نکات توجه ویژه ای داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه شوید. از اصلی ترین این نکات توجه به پشتیبانی و خدمات پس از فروش سیستم است که در دراز مدت اهمیت خود را نشان می دهد. ضمنا توجه داشته باشید محصول را از جایی خریداری کنید که خدمات نصب و راه اندازی داشته باشند. زیرا این شرکت ها محصولات با کیفیت تری ارائه می‌کنند. شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد، یکی از موفق ترین و به یادماندنی ترین خریدهای خود را تجربه نمایید.

خرید مه پاش خانگی با گارانتی و خدمات کامل در مه پاش صنعت

قیمت مه پاش ضدعفونی کننده

در ماه های اخیر با توجه به افزایش تقاضا برای خرید مه پاش ضد عفونی کننده شاهد افزایش چند برابری قیمت این محصولات در بسیاری از فروشگاه ها هستیم. اگر شما می‌خواهید یکی از باکیفیت ترین نوع مه پاش ها را با قیمتی مناسب تهیه و خریداری کنید، می توانید از طریق شرکت ما اقدام نمایید.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت محصول مورد نظرتان با همکاران ما تماس گرفته یا از طریق فرم موجود در سایت درخواست مشاوره ثبت نمایید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به شما مشاوره و قیمت خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *