وبلاگ

مه پاش برای کافه

مه پاش برای کافه

کافه داری در نوع خود شغل بسیار جالبی است که شاید هر کسی بخواهد یک بار آن را تجربه کند. جدا از بحث سود مالی، نکات جذاب بسیار زیادی درباره این کار وجود دارد که یکی از آن ها، طراحی دکوراسیون و نمای داخلی و خارجی کافه است. بی شمار کافه در شهرهای مختلف کشور وجود دارند که هر کدام به نحوی، سعی می کنند مشتریان را به سوی خود جلب کرده و همچنین آن ها را مشتری خود نگه دارند.

یکی از راه های جلب توجه مشتریان به کافه ها، مه پاش است. استفاده از مه پاش برای کافه ، نمای ورودی کافه را در فصول گرم سال بسیار زیبا و دلنشین می کند. به هر حال هوا گرم است و چه چیزی می تواند دلنشین تر از یک فضای خنک و مرطوب باشد؟ در این نوشته از مه پاش صنعت، به معرفی مه پاش کافه ای و ویژگی ها و مزایای آن می پردازیم.

به این نکته توجه داشته باشید که هر نوع مه پاش وابسته به نیاز و شرایط شما می‌توانند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد زیرا ممکن است یک گزینه با قیمتی بهتر و امکاناتی بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار داده شود؛ بهترین روش که متناسب با اطلاعات روز باشد برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه مه پاش می‌باشد.

از این رو ما به شما عزیزان تیم کارشناسان مه پاش صنعت را معرفی می‌کنیم، این تیم با پشتوانه سال‌ها تجربه و همچنین مشاوره کاملا رایگان می‌توانند شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن متناسب با شرایط و نیاز شما معرفی کنند؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09194690649 در ارتباط باشید.

مه پاش کافه ای چیست؟

مه پاش کافه ای چیست؟

به زبان ساده، همان آب پاش هایی که در مقابل کافه ها، رستوران ها، بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها می بینید، معرف سیستم مه پاش هستند. مه پاش کافه آب را به وسیله نازل هایش به قطرات بسیار ریزی تبدیل کرده و به درون هوا اسپری می کند. این قطرات ریز اگر در هوا و در ارتفاع بالایی اسپری شوند، هرگز به صورت قطرات آب به زمین نمی رسند!

دلیل این امر نیز ریز بودن بیش از حد این ذرات آب است که باعث می شود گرمای هوا آن ها را بلافاصله تبخیر کرده و هوا به این شکل خنک شود. این قطره ها به حدی ریز هستند که حتی اگر روی صورتتان بنشینند و بلافاصله به صورت خودتان دست بزنید، به هیچ عنوان احساس خیسی نخواهید کرد. البته برخی از مه پاش های نصب شده در مقابل بستنی فروشی ها یا آب میوه فروشی ها، در ارتفاع پایین نصب می شوند و برخورد طولانی مدت ذرات آب این مه پاش ها با شما، می تواند صورتتان را کمی خیس کند.

از چه نوع مه پاش در مقابل کافه ها استفاده می شود؟

از چه نوع مه پاش در مقابل کافه ها استفاده می شود؟

به طور کلی اکثر کافه دار ها، مه پاش نازلی را ترجیح می دهند. دلیل این امر نیز احتمالا اشغال نکردن فضا توسط این مه پاش ها و امکان پوشش فضای بیشتر به وسیله نصب نازل های بیشتر است. سیستم مه پاش نازلی کافه نمای بسیار زیبایی نیز دارد؛ انگار ابری از مه و غبار و ذرات آب در مقابل کافه شکل گرفته و حتی گذر از کنار کافه نیز حس خنکای بسیار خوشایندی را نصیب شما خواهد کرد.

آیا مه پاش های کافه چکه می کنند؟

آیا مه پاش های کافه چکه می کنند؟

یکی از مشکلات رایج مه پاش های نازلی نصب شده در مقابل کافه ها، چکه کردن آن ها است. این مسئله تا حد زیادی وابسته به کیفیت نازل ها است؛ برای مثال نازل های پلاستیکی زودتر خراب شده و کیفیت خود را از دست می دهند. دلیل این امر نیز پر شدن سوراخ های نازل با ذرات گچ و املاح موجود در آب است.

برای حل این مشکل، چند راه حل وجود دارد:

  1. راه حل اول، تعویض به موقع نازل های مه پاش است. هر سیستمی که با آب سر و کار داشته باشد، نیاز به سرویس و تعمیر دارد و مه پاش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نگهداری مه پاش بسیار مهم بوده و می تواند موجب افزایش طول عمر مه پاش و بهبود عملکرد آن گردد. پس، سعی کنید به صورت دوره ای نازل ها را تعویض نموده و سیستم مه پاش خود را نیز همیشه چک کنید.
  2. راه حل دوم، استفاده از نازل های باکیفیت است؛ نازل هایی از جنس استیل و برنج، کیفیت بالاتری نسبت به نازل های پلاستیکی دارند و دیرتر خراب می شوند. در مقابل نازل های پلاستیکی علی رغم ارزان تر بودن، عمر پایینی دارند و بیشتر مناسب استفاده برای آبیاری باغ و زمین های کشاورزی هستند.
  3. راه حل سوم، استفاده از چکه گیر های مه پاش است. چکه گیر های مه پاش عملکرد بسیار ساده ای دارند؛ آن ها با استفاده از قطع جریان آب در هنگام خاموشی پمپ مه پاش ، مانع وارد شدن آب به درون نازل ها شده و باعث می شوند که آب، دیگر روی سر و صوت مشتریان و رهگزران چکه نکند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه چکه گیر مه پاش مراجعه کنید.

آیا پنکه مه پاش برای کافه ها انتخاب مناسبی است؟

آیا پنکه مه پاش برای کافه ها انتخاب مناسبی است؟

پنکه مه پاش ایراد های مه پاش های نازلی را ندارد و اساسا عملکرد خیلی بهتری نسبت به مه پاش های نازلی دارد. اگر جاگیر بودن این پنکه ها برایتان مشکل ساز نیست، آن ها می توانند انتخاب به مراتب بهتری نسبت به سیستم های مه پاش نازلی باشند. پنکه های مه پاش در پودر کردن ذرات آب بسیار بهتر عمل کرده و البته، نمای بسیار زیبا و باجذبه ای به ورودی کافه شما می بخشند.

مزایای استفاده از مه پاش کافه

  • نصب آسان
  • نگهداری آسان
  • جذب مشتریان
  • نمای زیبا
  • کاهش دمای محیط کافه
  • قیمت مناسب

برای خرید مه پاش کافه چه باید کرد؟

مهپاش صنعت، ارائه دهنده بهترین انواع پنکه مه پاش و مه پاش های نازلی در ایران است. ما مفتخر هستیم که باکیفیت ترین انواع سیستم های مه پاش را با قیمت بسیار مناسب، در اختیار شما قرار داده و تمامی خدمات لازم برای استفاده از این نوع سیستم ها، از نصب گرفته تا تعمیر مه پاش را برایتان انجام خواهیم داد. برای اطلاع از قیمت مه پاش کافه و خرید آن، فقط کافی است با شماره تماس های 09194690649 یا شماره 02177331007 تماس بگیرید. ما با توجه به شرایط شما، بهترین انواع سیستم مه پاش مورد نیازتان را به شما معرفی کرده و هر گونه اطلاعاتی را که بخواهید در اختیارتان قرار می دهیم.

سخن پایانی

در این نوشته درباره استفاده از از سیستم مه پاش برای کافه نکاتی را بیان کردیم. ما تلاش کردیم بهترین سیستم های مه پاش را برای استفاده در کافه های به شما معرفی کرده و مزایا و معایب هر کدام را به شما گوشزد نماییم تا بتوانید با بهترین و جامع ترین اطلاعات ممکن نسبت به خرید مه پاش اقدام نمایید. امیدواریم این نوشته مورد توجهتان واقع شده باشد. اگر در رابطه با مطالب مطرح شده سوالی دارید، لطفا با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.